Kender du det? Du oplever noget,
hvor du tænker: Det skete bare ikke! Og ønsker, at du kunne skrue tiden
tilbage.
Sådan er det for personerne i de otte noveller i ”Det skete bare ikke…”. De kommer ud for ting, som ændrer deres liv. En ulykke, en afsløring, en affære, et uventet møde. Ting, som de håbede på – eller frygtede – ville ske. Og handlinger, som de fortryder.
Men er alt, som det ser ud til? Eller spiller fantasien dem et puds? Det er ikke altid til at vide. I hvert fald går det langt fra, som personerne i historierne havde troet, det ville gå.
Mød manden, der bare får for meget af det hele, kvinden, der får veninden fra helvede, og andre mennesker, der kommer ud for lidt af hvert.
Her kan du høre et par bidder fra "Det skete bare ikke".
Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier, og det udfordrer virksomheders kommunikation med deres omverden.
For hvordan kan man arbejde målrettet med sit omdømme i en stadigt mere fragmenteret virkelighed, hvor grænserne mellem forskellige kommunikationsdiscipliner flyder ud, og hvor hastigheden hele tiden synes at blive øget?
Som ringe i vandet præsenterer en samlet model for arbejdet med strategisk PR og omdømme. Modellen PR-huset er forankret i teori og metode, men samtidig baseret på forfatterens praktiske erfaring.
Bogen giver således både en grundlæggende introduktion til PR og en lang række konkrete værktøjer, der kan skabe resultater i praksis. Og svar på, hvad der er forandret i arbejdet med PR, og hvilke klassiske dyder der stadig har værdi.
"Som ringe i vandet" udkom på Samfundslitteratur i maj 2018.
© Peter Jepsen 2022