“En fin, fin bog for unge kommunikationsfolk og også for garvede journalister, som har opdaget, at der er penge at tjene i kommunikation og gerne vil lære mere om pr.”
Ulla Bechsgaard, journalist, ledelsesskribent og -konsulent
“‘Som ringe i vandet’ kommer omkring de vigtigste elementer i det at arbejde med strategisk kommunikation, og derfor fungerer den godt til studerende, som har brug for en grundlæggende introduktion til dette felt.”
Gitte Gravengaard, Lektor og ph.d. i kommunikation, Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab, Københavns Universitet
“‘Som ringe i vandet’ udfylder en tom plads i mængden af teoretiske og praktiske PR-introduktioner på dansk, fordi den på fornem vis evner at koble PR-disciplinens grundidé om omdømmet som den centrale kategori med relevante metoder og eksempler fra praksis. Jeg har brugt bogen på overbygningsfaget Public Relations på Kommunikation på RUC, hvor den netop styrker de studerendes viden om oversættelse fra PR-teori til udfoldelse af strategi og pitch i praksis.”
Rasmus Kjærgaard Rasmussen, Lektor og ph.d. i organisationskommunikation, Institut for Kommunikation og Humanistisk Videnskab, Roskilde Universitet
“Bogen er fremragende, fordi den er så indholdskomprimeret og overbliksskabende. Jeg brugte bogen i faget Faglig Formidling på kommunikationsoverbygningen på dansk på Københavns Universitet.”
Lene Rimestad, freelancejournalist, ph.d. i journalistik og underviser i journalistik og kommunikation
“Som ringe i vandet” bliver brugt i fag og kurser på CBS, Københavns Universitet, RUC, DMJX og KEA.